vrijdag 5 september 2014

Ik ga op vakantie en ik neem mee ...

We zijn al wel terug thuis van onze vakantie, maar ik wil jullie de mooie foto's en verhaaltjes niet onthouden. Omdat dit vrij omvangrijk is, ga ik het spreiden over meerdere dagen ...

Ik ga dus op vakantie en ik neem mee ...


een grote zak met veel wol :-) Ondanks dat ik nu Snorreke (mijn elektrische scooter en mijn mobiele redding :-)  ) heb, moet ik ook op vakantie rusten en heb ik brei-tijd.

Rakker wou natuurlijk mee op vakantie,  maar hij moet van mij op het huis letten ... Ook bij de andere bewoners waren er de nodige kandidaten, maar ik hield voet bij stuk ... er gaat niemand mee, enkel wij met z'n tweetjes. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik op bestemming mijn koffer open deed ...


Zag ik daar geen 2 oranje vlechtjes?


Ja, hoor, er was er eentje heel ondeugend en slim geweest! Pipi Langkous had zich gewoon verstopt in mijn koffer ...

Nu, ja, ze was er nu toch bij, dus kan ze jullie ineens vertellen wat onze bestemming is ...


Het vlagje is van Bretagne in Frankrijk.  We logeren in Saint-Malo. We hebben daar een klein huisje gehuurd in een vakantiepark. Dit zijn enkele foto's van ons huisje ...




S'avonds zijn we natuurlijk onze eerste crepe gaan eten


en als afsluiter ne grote creme ...


2 opmerkingen:

  1. Je bent dus toch op vakantie geweest, tof! Ik ben blij voor je, het zag er allemaal heel gezellig uit daar in jullie huisje. Goed dat Snorretje mee was en ook een grote zak wol om de rustuurtjes mee te vullen, doe ik ook altijd. Heel nieuwsgierig ben ik wat je daarmee gemaakt hebt daar. En die Pipi, die zal je toch eens een lesje moeten leren, zich zomaar in je koffer verstoppen en stiekem meegaan, hoe ondeugend!! De crepe ziet er superlekker uit, maar de creme zou ik ook wel lusten ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, tof ons zo jaloers maken met zo een grote lekkere ijscoupe. Maar het is jullie gegund hoor. Hi, hi en die deugeniet van een Pipi heeft het toch voor elkaar gekregen om in de reiskoffer te wippen. Ach je kan er zo slecht kwaad op zijn, het is zo een schatje hé.
    Leuk dat er een vervolg op komt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen