maandag 29 september 2014

Dinsdag poppendag

Vanmorgen kwam Lola op haar poep naar beneden geschoven ....


ik: Lola? Wat is daar de bedoeling van?
Lola: Vind je niet dat ik lang genoeg heb moeten wachten om kennis te maken met Pipi en de anderen?
ik: Hmmm, ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in ...

Een beetje later kwam Lola voorzichtig piepen van achter de deur.


Pipi zag Lola direkt en was helemaal in de wolken. Ze heeft haar direct bij de hand genomen en samen zijn ze met iedereen gaan kennis maken. Ik heb ze maar rustig laten doen.

Een tijdje later spotte ik hen gezellig samen en waren ze honderduit aan het kletsen. Wat een lieflijk tafereeltje ...




Vergeet niet te gaan kijken bij de andere poppenmoeders. De linken kan je vinden bij Danjel op
www.danjelspoppenblog.blogspot.com

3 opmerkingen:

  1. Ja, dat zie je zo dat die dikke vrienden zijn geworden. Ik hou mijn hart al vast voor de avonturen die ze gaan beleven. Als dat maar goed komt... ;-)
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar, zelfgemaakte poppen worden altijd dikke vriendjes omdat ze met liefde gemaakt zijn! Die gaan nog veel lol maken samen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen