maandag 22 september 2014

Dinsdag poppendag: Lola

En hier is ze dan ... Lola! En ze wil graag zichzelf voorstellen ...


Hallo, allemaal, ik ben Lola. Ik weet dat jullie me al gezien hebben, maar dat was nog zonder haar. Wees eerlijk ... met haar is toch veel beter! Ik ben heel blij dat ik eindelijk mijn twee staartjes heb. Alleen dat kleedje vind ik niet zo leuk. Ik draag niet zo graag kleedjes ... Ik wil ook stoer zijn, zoals Pipi. Ik had nochtans een broek gevraagd aan Peggy, maar ze zegt dat ze daar geen tijd voor heeft. Ik mag al blij zijn dat ik eindelijk mijn staartjes heb ...

ik: Oh, dat was ik vergeten ... ik heb nog een cado'tje voor je, Lola.
Lola: Cado'tje? Joepie!!!!


ik: Hier doe maar open.


Lola: Waaauuw!!! Eindelijk !!! Een broek!
ik: Ben je er blij mee?


Lola: Ja! Je krijgt een dikke kus van me!


ik: Dank je, Lola. Dat is heel lief ...
Lola: Ik ga de broek onmiddellijk aantrekken.



Lola: En? Wat vind je er van? Ik vind hem prachtig ...
ik: Ik vind hem ook prachtig! Je staat er beeldig mee ... lekker stoer ....
Lola: *bloos, bloos, ...*


Vergeet ook niet te gaan kijken bij de andere poppenmoeders! De linken kan je vinden bij Rita op www.all-round-hobbyrita.blogspot.be



8 opmerkingen:

  1. Wow! Die sproetjes!! Echt wel leuk!
    Een schatje zo!
    Gr H@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Lola leuk geworden! Mooi haar en dat kleedje staat ook echt heel goed, maar ja, een broek daar kan je lekker in ravotten!k keek ook met veel plezier naar de vakantie fotos met Pipi. Wat was ze "fotogeniek" ! Gr frouwien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u, Frouwien. Pipi was inderdaad wel een goed fotomodel. Ze had het alleen wat moeilijk met stil zitten :-)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke dame, die Lola! Ze ziet er heel goed uit in haar nieuwe broek en met haar prachtige kapsel. Leuk ook voor Pippi, dat ze een vriendin heeft.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lola is supertof geworden met haar staartjes! Dat maak ik volgende keer ook bij mijn pop, van die lekkere dikke staartjes! En ze ziet er stoer uit in haar nieuwe broek, knap gedaan van mama!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerlijk is eerlijk. Ik vind Lola met een broek iets toffer dan met het kleedje. Ze heeft zo een stoerder uiterlijk, een beetje deugnietje... Ik hou daar wel van. Ben benieuwd wat voor kapoene streken ze met Pipi gaat uithalen. Wordt zeker vervolgd.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de broek zelf ook toffer, omdat het stoerder is. Er zullen dus zeker nog poppen met broeken volgen :-)

      Verwijderen
  6. Lola is beautiful Peggy and she looks so pretty in her dungarees too!
    Susan x
    P.S Love her hair ♥

    BeantwoordenVerwijderen