maandag 20 oktober 2014

Dinsdag poppendag

Vooreerst dank voor alle berichten van steun die ik heb mogen ontvangen naar aanleiding van mijn vorig blogje. Ondanks het verdriet, gaat het leven verder en hebben we vandaag een nieuwe dinsdag poppendag.

Mijn pop is nog niet afgewerkt, maar we hebben wel al vorderingen. Er werd een aanzet gegeven voor het gezichtje.


En ook de beide armen werden gebreid.


De broek werd afgewerkt.


Aangezien pop zelf nog niet klaar is, wou Pipi zich wel opofferen om ze te showen. Al denk ik niet dat dit een grote opoffering inhield ...




Vergeet niet te gaan kijken bij de andere poppenmoeders.  De linken kan je vinden op de site van Danjel: www.danjelspoppenblog.blogspot.com

3 opmerkingen:

  1. Het is nog even afwachten hoe je pop uiteindelijk gaat worden. Je bent al ver!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, die Pipi, die wilde zich wel opofferen. Neen ik denk ook niet dat het haar zwaar viel om dat te doen.
    Wel een leuke broek.
    grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kgeloof ook niet dat er bij pipi veel opoffering nodig was om de broek te showen, ze vindt het echt wel leuk zo te zien. De broek is echt knap, leuke wol! En je pop groeit goed!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen