dinsdag 1 december 2015

Voorontwerp zeefdruk en nieuwe pop

Even geleden... maar hierbij weer een update. Ik tracht het bewust wat rustig aan te doen, dus geen nood dat de blog niet altijd even frequent wordt aangevuld. Mezelf opnieuw op de rails krijgen hé. Ik ben intussen ook weer aan het werk, zij het aan een even rustig tempo. En daarnaast gaat mijn leven ook verder en wordt Peggy zoveel als mogelijk in gedachten gehouden... 

Ik ben intussen begonnen met mijn nieuwe kunstzinnige creatie: geen pop, geen breisel, geen haakwerk waar Peggy dan weer meester in was, ... maar wel een zeefdruk! Hieronder de allereerste foto van het voorontwerp. Het resultaat zal een druk zijn op meerdere lagen hout, met 'poppe-mie' Peggy zowat als centraal onderwerp. Hoe dat er uiteindelijk zal uitzien, daarvoor moet je nog even geduld oefenen, maar ik tracht wel geregeld te voortgang op deze blog te delen...


Intussen zijn we gestart met de afwerking van de pop waarvan Peggy reeds de onderdelen had gebreid, zie het vorige bericht. Foto's volgen zeker bij een volgende update!



Groetjes,
Bart

2 opmerkingen:

  1. Ja, jezelf weer op de rails krijgen zal niet zo makkelijk zijn en zeker niet elke dag opnieuw van een leien dakje lopen, maar je doet het rustigaan en dat is goed. Heel curieus maak je ons met die zeefdruk en hoe dat eruit zal komen te zien uiteindelijk en ook de pop wil ik wel eens zien als ze af is. Maar neem gerust je tijd, we zien het wel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem vooral de tijd, het is al knap dat je probeert iets op te pakken en aan het werk bent. Natuurlijk zijn wij benieuwd, maar we hebben ook geduld;-) Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen