zaterdag 14 februari 2015

Snoepen op doktersvoorschrift

Zoals ik vroeger reeds vertelde, heb ik van de dokters in het ziekenhuis de opdracht gekregen om zo snel mogelijk 10 kg bij te komen. Dat is dus niet makkelijk ...

In het ziekenhuis woog ik 40,60 kg. Vanmorgen woog ik


Toch al een beetje bijgekomen, al is er nog een lange weg te gaan.



Mijn vriend was zo lief om 4 eclairs voor mij mee te brengen. Zeg maar 'snoepen op doktersvoorschrift'. Ik vind ze wel heerlijk, dus heb er geen probleem mee ...


Ondertussen heb ik telefoon gekregen uit het ziekenhuis.  Blijkbaar is bij mijn vorige opname nog niet alle noodzakelijke testen gedaan en moet ik begin maart opnieuw voor 2 dagen opgenomen worden.

2 opmerkingen:

  1. Ik las laatst iets over verantwoord aankomen. Veel nootjes en iets met kokosproducten..... maar die koekjes zien er ook prima uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai snoepen op voorschrift. al wat jij moet eten mag ik niet eten. Zouden we niet kunnen wisselen? ;-)
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen