maandag 24 februari 2014

Verrassing voor Lily

Zoals ik de in mijn vorige blog reeds vertelde, was Lily me de oren van mijn hoofd aan het zagen voor een kleedje.  Ik was een aan het breien,  maar dat vraagt tijd en ons meisje was (op zijn zachtst gezegd) redelijk ongeduldig.  Vandaag is het kleedje dan toch af en is ze helemaal in de wolken. Ze is al gaan showen bij Saartje, Monkey, Floortje en alle andere poppen hier in huis.  Iedereen is het er over eens dat ze er beeldig mee staat,  zodat Saartje nu ook stik jaloers is. Ach over een paar dagen is het nieuw er af en is alles terug peis en vree. Ik heb hen al wel horen konkelfoezen om eens van kledij te wisselen ... Dat gaat nog wat worden ...



1 opmerking:

  1. ja zo gaat dat met die popjes en nieuwe kleedjes. Gelukkig ben je een poppenmoeder met ervaring en weet je dat het goed komt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen