vrijdag 26 augustus 2016

Pippa's poppen-collectie

Pippa en haar poppen zijn eveneens onafscheidelijk... :) Ons bijna vier-jarig maltezertje heeft zelf al een heuse poppen collectie bijeen verzameld, al zijn Peggy en ik daar in feite verantwoordelijk voor. Met andere woorden: poppen in overvloed in huis!

Gedurende de jaren kochten we geregeld zo van die kleine (hand)poppen puur vervaardigd uit stof, dus zonder plastieken of harde onderdelen, op rommelmarkten. We kochten ze vaak voor slechts een halve tot één euro. Pippa is er op één of andere manier gek van, waarschijnlijk omdat ze zo zacht aanvoelen. Ze neemt ze graag in haar bek en paradeert er graag mee rond. Onderstaande foto - genomen vandaag 26-8 - toont haar poppenverzameling...


Dit eendje was één van de eerste uit haar collectie. Het is inmiddels bij mijn ouders beland omdat ze daar ook geregeld verblijft. De foto dateert al van enkele jaren geleden.


....

2 opmerkingen:

  1. Hi,hi,dat deed mijn hond ook,paraderen met "zijn' knuffel...je ermee uitdagen tot spelen.. bewaken.....alleen was hij(een groot uitgevallen Bobtail!) wel tig keer zo groot als Pippa! Maar net als zij, o zo onweerstaanbaar!!!
    grfr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hondje! En die knuffelpoppen ken ik van mijn kleindochter Liene, ze zijn superzacht, geloof best dat ze onafscheidelijk zijn.
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen