dinsdag 13 januari 2015

Verstoppertje

Met al het grijze regenweer van de afgelopen dagen, hebben de dames het idee opgevat om verstoppertje binnen te spelen en ik moest hen gaan zoeken ...

Als eerste vond ik Pipi Langkous.


Zij had zich verstopt achter de kerstboom, maar er geen rekening mee gehouden dat haar vlechten haar zouden verraden.


De volgende die ik vond, was Lola.


Zij had zich verstopt in mijn breitas. Dat had ze wel slim bekeken, want nu kon ze ineens zien of er nog gewerkt werd aan een nieuw vriendje.


Als laatste vond ik Pipa (ons malthezer-hondje).


Zij was zo slim om zich te verstoppen onder haar eigen kussen.


Vergeet niet te gaan kijken bij de andere poppenmoeders. Je kan de linken vinden bij Danjel op www.danjelspoppenblog.blogspot.be

3 opmerkingen:

  1. Haha, leuk! Jullie vermaken je dus nog wel met dit weer :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vond ik als kind ook al zo een zalig spelletje om te doen. Ik moest wel twee keer zien voor ik Pipi had gevonden. Als die vlechtjes er niet waren geweest, had ik haar nog niet gezien....
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de poppen zich toch weten bezig te houden ondanks het slechte weer en dat ze niet vervelend gaan doen. Pipi had zich bijna goed verstopt en Lola vond ook een goed plekje. Benieuwd naar het nieuwe vriendje dat in de maak is.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen