vrijdag 15 augustus 2014

My new ride

Vandaag werd er een hele grote en zeer zware doos geleverd.


Ra, ra, ra ... wat zou daar inzitten?
Eens geopend,  kwamen er allerlei onderdelen te voorschijn,  maar duidelijkheid bracht dit nog niet.



Na wat knutselwerk kwam dit ...


Het is een elektrisch scooterke. Zoals ik vroeger al eens vermeldde, heb ik zware longproblemen.  Bijgevolg ben ik beperkt mobiel. Het is voor mij onmogelijk om grotere afstand af te leggen.  Hierdoor ervaar ik toch wel beperkingen in mijn mogelijkheden vb bij bezoek aan een supermarkt of een gewone markt. Dit scooterke zou me moeten in staat stellen om toch terug een aantal dingen te kunnen doen. Voordeel is dat dit toestel opvouwbaar is, zodat het makkelijk mee te nemen is in de auto.

Ik ben razend benieuwd om het in de praktijk te gaan uittesten. Ik vermoed dat dit nog vervolgt gaat worden ...

1 opmerking:

  1. Da scooterke ziet er wel keitof uit en handig dat ge het kunt opplooien om mee te nemen. Ge kunt het altijd nog wa pimpen Peggy dan wordt het wa toffer en zo uw eigen scooterke. Maar nu eerst uittesten en dit gaat uw mogelijkheden weer uitbreiden zodat ge terug veel meer dingen kunt doen. Wacht maar af totdat ge het gewoon zijt, ge wilt misschien niet meer thuisblijven dan :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen