maandag 23 juni 2014

Fotoshoot

Zoals ik reeds eerder vertelde, heb ik enkele mooie rieten stoeltjes op de kop kunnen tikken in de kringloopwinkel.  Toen ik ermee thuis kwam,  waren Saar en Lily meteen te vinden voor een heuse Fotoshoot.

Eerst eentje van hun beide in de zetel.


Natuurlijk wilden ze ook wisselen van kledij. Hier heeft Lily de kleding van Saar aan.


En hier Saar de kledij van Lily.


Er zijn nog veel meer foto's gemaakt, maar die zijn echt niet toonbaar ... Ze hebben zich een hele namiddag uitgeleefd en heel wat af gegiecheld.

Vergeet niet te gaan kijken bij de andere poppenmoeders. De linken kan je vinden bij Rita op www.all-round-hobbyrita.blogspot.be

4 opmerkingen:

  1. Ja, dat is zo met die popjes. Je hebt iets nieuws bij voor hun en dan moet dat worden uitgeprobeerd. en liefst dan nog heel veel foto's maken ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé, zulke prachtige poppenmeubels!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt me daar toch ook wel een stelletje in huis lijkt me! Echte deugnietjes die graag veel plezier en leute maken, maar dat mag! Gelukkig zijn ze blij met hun nieuwe stoeltjes en dan MOET er natuurlijk een fotoshoot volgen, daar kan je niet onderuit. En omdat het meisjes zijn, natuurlijk ook nog wat proberen met de kleren :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig zeg om zo'n fotoshoot te doen. Overigens een hele leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen