zondag 1 maart 2015

Cascade sjaal

Onlangs kreeg ik van een lieve vriendin de wol om een 'cascade sjaal' te breien. De naam heb ik niet zelf bedacht, maar stond op het bijgevoegde papier.


De wol zag er wel een beetje raar uit ...


Na de nodige lessen en tips van mijn vriendin, kon ik dan toch zelf aan de slag. Het begin was een beetje moeilijk (zeker ook omdat ik het had gepresteerd om de draad in een grote knoop te krijgen en dit ondanks de duidelijke waarschuwingen van mijn vriendin), maar het werk vorderde toch snel. Het leuke was dat je snel resultaat had.


Na een paar dagen breien (en knopen ontwarren), was het dan toch tijd voor een selfie met  het eindresultaat.


Ik vind hem enorm mooi geworden.  Hartelijk dank voor de wol. Het was een leuk projectje en afwisseling met de poppen.


Dit bericht is eveneens een mijlpaal in de blog geschiedenis van Poppe-Mie, want dit is de 100-ste blog :-)

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met je 100ste blog !!!
    Zo een sjaal breien is wel iets anders dan een popje hé.
    Mooi resultaat heb je bekomen. Gelukkig dat je de knopen hebt kunnen ontwarren :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleuren ook! En inderdaad: gefeliciteerd met je 100ste blog!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je 100e blog! Je sjaal is echt wel heel mooi en leuk geworden, een tof tussendoorprojectje. Het gaat je duidelijk weer beter. Je blogfoto is veranderd, tof!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh zo mooi! fantisch <3
    En gefeliciflapstaart met je 100ste post ^_^

    BeantwoordenVerwijderen